JP/ Kaffee
Axel Budde della Kaffee-maschine di Amburgo, ci invia la sua ultima creazione Cafe basata su di un vecchio T3 California.
"...This custom cafe racer was built for an english customer- John Purser (JP).
The donor bike was his old T3 California. The wasted fat lady was reborn as a skinny supermodel (180kg dryweight)- only the frame lost 3kg of needless metal.
The engine was modified to LM 850 specs, ALL components on the bike are handcrafted. I even modified the few aftermarket parts, to match the optics.
Shocks are Ikon, fork is of a Le Mans 3 with new tubes and FAC dampers. I built a minimal electrical system including a motogadget instrument, electronic ignition and dyna coils...."
Il risultato finale è di estrema pulizia e snellezza.
Il colore rosso del telaio oltre che vivacizzare gli austeri ed eleganti toni di grigio , richiama alla mente il più blasonato V7 red frame , contribuisce senza alcun dubbio a far ribollire il sangue e desiderare di farci fare qualche "curvetta" assieme.
Kaffee-Maschine.net
"...This custom cafe racer was built for an english customer- John Purser (JP).
The donor bike was his old T3 California. The wasted fat lady was reborn as a skinny supermodel (180kg dryweight)- only the frame lost 3kg of needless metal.
The engine was modified to LM 850 specs, ALL components on the bike are handcrafted. I even modified the few aftermarket parts, to match the optics.
Shocks are Ikon, fork is of a Le Mans 3 with new tubes and FAC dampers. I built a minimal electrical system including a motogadget instrument, electronic ignition and dyna coils...."
Il risultato finale è di estrema pulizia e snellezza.
Il colore rosso del telaio oltre che vivacizzare gli austeri ed eleganti toni di grigio , richiama alla mente il più blasonato V7 red frame , contribuisce senza alcun dubbio a far ribollire il sangue e desiderare di farci fare qualche "curvetta" assieme.
Kaffee-Maschine.net
L'anima elegante e sportiva della Guzzi non ha pari. Mi cruccio ogni giorno nel vedere laguire tanto potenziale nelle mani di industriali senza cultura motociclistica...
RispondiElimina